رد کردن لینک ها

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات (شفاف)

این تیغه ها ،تیغه شفاف نیز نامیده می شوند که از مواد پلی کربنات و از مقاومترین پلیمر ساخته شده و با مقاومت مکانیکی بسیار بالا می باشد .جهت استحکام بیشتر این تیغه ها در میان فواصل آن ها از لوله های استیل یا آلمینیوم استفاده می شود که امنیت را دو چندان می کند.به علت خاصیت ضد شعله ور شدن پلی کربنات،در مقابل آتش مقاومت بسیار بالایی دارد و از سرایت آتش جلوگیری می کند.تیغه های پلی کربنات(تیغه شفاف) خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش را نیز دارا می باشند.
این تیغه ها ضد ضربه ،ضد گلوله ،غیر قابل اشتعال وبسیار شکیل و زیبا در رنگهای گوناگون از جمله برنزی، یاقوتی ، مسی ، آبی دودی و در رنگهای اکلیلی ساخته می شود.

پليمر به كار رفته در ساخت قطعات اين كركره ها يكي از مقاوم ترين پليمر هاي دنيا در برابر ضربهو حرارت است كه در عين حال ضد گلوله است و در آزمايش هاي مورد تاييد پليس با كلت كاليبر 9 ميلي متر تست شده است.قطعات پلي كربنات در عرض هاي مختلف و ضخامت هاي گوناگون براي ضريب هاي امنيتي مختلفطراحي گرديده است.قطعات پليمري به وسيله لوله هاي آلومينيومي يا استيل به هم متصل شده ،به صورت يكپارچه ،كركره راتشكيل مي دهند.

مشخصات فنی پروفیل درب از نوع پلی کربنات(تیغه شفاف)
مشخصات فنی کرکره برقی پلی کربنات

1- پلی کربنات با کرید سخت و ضد uv با حداکثر مقاومت در برابر ضربه

2- به علت شفاف بودن حداکثر دید به داخل را برای امنیت بیشتر ممکن میسازد.

3- مقاومت پلی کربنات 2 برابر آلومینیوم می باشد و در مواردی از فولاد نیز مقاومتر می باشد.

4- در این تیغه ها از لوله های استیل برای مقاومت و امنیت بیشتر استفاده شده است.

5- تیغه های پلی کربنات دارای تاییدیه از پلیس پیش گیری به علت امنیتی بودن این تیغه ها

6- مقاوم در برابر uv ،حریق ،ضربه شدید و گلوله از فاصله نزدیک می باشد.

7- به علت امنیت بیشتر این تیغه ها از ریل های 10 سانتی متری استفاده شده که مقاومت بیشتر در برابر فشار را ممکن میسازد.

8- ساختار تشکیل دهنده ی نانوکامپوزیت ها به گونه ایست که در مقابل حرارت مستقیم و آتش سوزی مقاومت فوق العاده ای از خود نشان می دهد و از این جهت در صورت وقوع آتش سوزی از سرایت حریق جلوگیری می کند.

کرکره برقی پلی کربنات
تماشا کنید
کرکره برقی پلی کربنات
توضیحات بیشتر

نیروی محرکه کرکره برقی پلی کربنات

به علت سنگین بودن تیغه های پلی کربنات یا شفاف (هر متر مربع 12 کیلوگرم) برای دربهایی با مساحت 16 متر مربع و بالاتر از آن ،موتورهای چینی توصیه نمی شود .
موتورهای گیربکسی آلمانی:
این موتورها بسیار با کیفیت می باشند و قابل قیاس با موتورهای چینی نیستند. موتورهای آلمانی به صورت مجزا می باشند و متعلقات آن مثل (یاتاقان، میل ترانس پولکی و پایه …)باید به صورت جداگانه تهیه و خریداری شود. برخلاف موتورهای چینی که به صورت پک کامل می باشند و متعلقات آن (یاتاقان،میل ترانس پولکی و پایه …) به صورت کامل در بسته بندی وجود دارد.
خلاص کن موتور های آلمانی به صورت هندلی می باشد که در هنگام خرید بر روی موتور قرار دارد.امکان استفاده از خلاص کن زنجیری در موتور های آلمانی نیز هست که باید به صورت جداگانه تهیه شود.
از برند های معروف موتور آلمانی می توان به جی اف ای (GFA) و الرو (ELERO) اشاره کرد.

بازگشت به بالای صفحه