رد کردن لینک ها

آرامشتو حفظ کن و راحت باش

تولید درب سریع السیر صنعتی بصورت دولایه ( برای اولین بار در ایران )

تولید درب سریع السیر صنعتی بصورت دولایه  ( برای اولین بار در ایران )

شرکت تاجران جاده ابریشم مفتخر است، که در سال 1394 موفق به تولید درب سریع السیر صنعتی، مطابق با استانداردهای بین المللی و جدیدترین فن آوری های روز دنیا گردیده است .
جاده ابریشم هم اکنون آماده ارائه محصول به بازار داخلی و خارجی می باشد.

درب سریع السیر صنعتی- فولد آپ دابل

INDUSTRIAL High-speed Door- FOLD UP DOUBLE

IMG 34222
مقدمه
:

با افتخار ساخت ایران

شرکت تاجران جاده ابریشم افتخار دارد با پشتوانه 10 سال تجربه در ساخت انواع درب های اتوماتیک با بهره گیری از دانش متخصصان ایرانی ، یکی از محصولات جدید خود را High speed door  Fold up doubl)) با ساختار فنی خاص و نوآورانه که بصورت کاملا بومی در سال 94 طراحی و تولید شده است را معرفی نماید.

اين دربها با سرعت بازشو 1 متر بر ثانيه  امكان ويژه اي جهت افزايش بهره وري محيط هاي صنعتي و جلوگيري از طراحی این محصول به منظور جداسازی فضاهای داخلی و خارجی به شکلی است که علاوه بر مجزا نمودن بخش های مختلف بطورکامل ، امکان عبور و مرور بسیار سریع و آسان را فراهم می نماید.

موارد استفاده-  امکانی مناسب برای کارخانجات و  اماکن صنعتي مثل: انبار ها و سالن های تولید کارخانجات تولید کننده- سالن های ایزوله لابراتوارها و آزمایشگاه ها- پتروشیمی ها و پالایشگاهها – سردخانه ها و کارخانجات مواد غذایی و بهداشتی- قسمت توزیع مواد به بیرون از انبار های فروشگاه های بزرگ


مزاياي استفاده از درب سريع السير در محيط هاي صنعتي 

سرعت بازو بسته شدن درب سریع السیر(بالارونده) بین 1 تا 3متر بر ثانيه در هنگام بازشو است .

این سرعت منحصر به فرد امكاني جهت كاهش اتلاف وقت جهت تردد ليفتراك ها و وسائط نقليه در كارخانه و نيز امكان بسيار مناسبي جهت جلوگيري از برودت هوا و صرفه جويي تا 80 درصد در انرژي ميباشد

درب های سریع السیر با بدنه از جنس پرده پي وس سي و طلق بدلیل جنس خاص ، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره برداری گسترده در مکانهای مختلف را دارا می باشد.


 

 


 

این دربها می توانند ده ها بار در روز باز و بسته شوند بدون آنکه استهلاک قابل توجهی داشته باشند.


ويژگي درب سریع السیر فولد آپ دابل جاده ابریشم :

سازه درب برای اولین بار در ایران از دو لایه PVC مجزا (متناسب با استاندارد های اروپا تشکیل شده است که عایق بسیار مناسبی جهت جلوگیری از انتقال هوا بوده و  استحکام درب را جهت فضاهای بیرونی بسیار بالا برده و زیبایی ظاهری درب را دو چندان می کندبطوریکه بند لیفت کشنده درب مابین پرده ها قرار گرفته و در نمای دوطرف درب دیده نمی شود.

 طراحی انحصاری جاده ابریشم

  1. جنس پرده PVCسفارشی با رنگ آبی مطابق با استاندارد آلمان با ضخامت 1.4 میلیمتر با پوشش دو لایه و بافت کتان مهار شده (تولید انحصاری جاده ابریشم) می باشد.
  2. موتور درب از نوع سرعتی ساخت کمپانی معتبر MFZ آلمان می باشد
  3. موتور نوع پر سرعت با گيربكس حلزوني و شفت مستقيم و با سرعت بازشو 1متر بر ثانیه با ترمز اضطراری و هندل دستی جهت مواقع قطع برق می باشد.
  4. درجه حرارت کارکرد درب: 70+ تا 25- درجه سانتیگراد
  5. درب به صورت بالا جمع شو استوانه ای (فولد آپ) مي باشد.
  6. میزان کاهش صوت:db8
  7. قابليت اتصال به دتکتور رادار جهت کنترل رفت و امد و مدیریت فرمان به مجموعه موتور اروپايي
  8. قابلیت اتصال به سیستم های جانبی دستگاه کارت خوان، BMS ، پوش باتن
  9. مجهز به سیستم برنامه ریزی درب و تشخیص موقعیت درب می باشد
  10. درب دارای تابلو برق با دکمه فشاری ، سیستم محافظ در مقابل ضربه می باشد.
  11. کنترل درب با پوش باتن ،ریموت کنترل و دیگر سیستم های کنترل تردد استاندارد امکان پذیر می باشد
  12. اين درب ها داراي سنسور مادون قرمز جهت جلوگيري از برخورد با ليفتراك مي باشند.

 

 مقاوم در برابر وزش باد

جهت مقاومت درب در برابر وزش شدید باد تا سرعت 80 کیلومتر بر ساعت ، از ریلهای فولادی مخصوص در طرفین درب استفاده می شود همچنین ازکپس های صنعتی از جنس پلی آمید جهت قفل شدن درب در هنگام وزش باد استفاده می شود

طراحی انحصاری جاده ابریشم- ریل ضد باد

ریلهای هدایت درب از فولاد ضخیم، بادوام و با کیفیت بالا ساخته میشود.پوشش گالوانیزه علاوه بر زیبایی و درخشندگی مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی و اشعه UV ایجاد میکند. ریلهای دربها مجهز به لاستیک و جاروبک درزبندی بوده و کارکرد هموار و بدون سر و صدایی را ایجاد میکند بعلاوه از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری مینماید، نیز از اتلاف انرژی و هدر رفت هوای پاک داخل جلوگیری مینماید.

 

قسمت پایین درب دارای سیستم استهلاک ضربه بوده و هنگام پایین آمدن درب، برخورد ملایم و بدون صدایی ایجاد میکند. علاوه بر آن سیستم کنترل الکترونیکی در انتهای کورس دور موتور را کاهش داده و توقف ملایمی را ایجاد میکند. قسمتهای قابل انعطاف پایین درب سبب آبندی سیار عالی در ناحیه پایین درب میشود و از ورود گرد و غبار و هدر رفت هوای تمیز از پایین درب جلوگیری مینماید.

  1.  
  2. سيستم انتقال قدرت و مکانیزمهای مکانیکی به کار رفته در دربهای این شرکت از مواد مرغوب گران قیمت و بادوام ساخته شده است و تقریباً نیاز به سرویسهای ادواری ندارد و امکان استفاده  از درب در شرایط پر ترافیک به صورت بهینه فراهم مي سازد.

 تجهيزات ايمني و امنیتی safety & security 84894-Schnelllauftore-E-80

 سنسور مادون قرمز پرده ای : جهت جلوگیری از برخورد درب با مانع یا وسایل نقلیه از سنسور های مادون قرمز پرده ای استفاده می گردد . این سنسورها را با تکنولوژی تداخل فرکانسی امکان تشخیص مانع در ارتفاعی را برای ایمنی درب محیا می نمایند

 سنسور مادون قرمز خطی : در اکثر مواقع جهت جلوگیری از برخورد مانع با درب از سنسورهای خطی در ارتفاع 75 سانتیمتر از کف استفاده می گردد .

4-140202-03 GB Beveiligingen-7


تجهيزات فرمان پذیری Remot Control


لوپ

پوش باتن : جهت فرمان بازو بستن درب ها دو عدد پوش باتن فشاری صنعتی بروی دیوار پیرامونی نصب می گردد.

سنسور متال(لوپ حساس به فلزات ): جهت بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش سرعت و بهره وری حمل و نقل وسایل نقلیه در محیط های صنعتی ، فرمان بازشو درب بوسیله حلقه هاي القايي که در زمین قرار می گیرد اجرا می گردد که در صورت نزدیکی وسایل نقلیه همچون لیفتراک و شناسایی حجم مشخصی از فلز درب فرمان بازشو می گیرد. بعلاوه از بازوبسته شدن درب بوسیله افراد غیر مسئول بوسیله پوش باتن و ریموت جلوگیری می نماید این امر در محیط های صنعتی به لحاظ مدیریتی و کنترلی کاربرد بسیاری دارد.

سنسور حركتي: با توجه به كمبود زمان در محيط هاي صنعتي و اولويت تردد آسان مابين سالنهاي توليد و انبار جهت باز نمودن درب سريع از سنسور حركتي (چسم رادار ) در بالاي درب استفاده مي گردد كه در هنگام نزديك شدن افراد و يا ليفتراك بدون استفاده از ريموت و يا وسايل ارتباطي ديگر درب با سرعت باز مي گردد و امكان تردد مداوم و سریع را فراهم مي نمايد.

ريموت كنترل: جهت كنترل باز و بسته شدن درب  از فرستنده راديويي ( ريموت كنترل) استفاده مي گردد كه به صورت دستي و يا صنعتي جهت نصب بر روي ليفتراك قابل تهيه مي باشد.

رنگ بندي

دربهای سريع السير شركت جاده ابريشم در رنگهای متنوع و زیبا در دسترس میباشد. 

1

mg 4751

 

درب اتوماتیک کرکره ای(در برقی)

درب باركينگي/دربرقي/ جك زير سظحي S800 faac

بازگشت به بالای صفحه
چنین قالبی وجود ندارد.